hem ljuva hem

ja som syrran redan skrivit så är jag nu hemma...efter en dag med shopping så är jag trött och frusen :(
vi tog det lungt och vandrade runt i länge och ca 3 vändor per affär...Det jag köppte blev en vit jacka, ett par jeans, en klänning,leggins,ett oranget utsvängt linne, massa sygga armband, en schal....sedan minns jag inte om det blev något mer :) kanske kommer upp bilder på mina fynd senare men detta är ju ingen modeblogg så ja får se :P

efter att ha suttit och väntat på bussen en timme o minusgrader hade mina tår och fingrar frusit till is...jag skojar inte jag kunde inte gå jag vacklade fram som en jävla anka :) och värrre blev det efter att ha suttit i bussen en timme så skulle jag gå av och kunde inte stå på benen jag kunde inte gå de gjorde så jävla ont och det gör fortfarande ont... tyck synd om mig :(

kul att syrran blev glad för pressenten kanske borde göra sånt oftare el?? :P

ha en trevlig kväll mina älsklingar så hörs vi i morgon

// Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0