snyltare? Ja,visst

image26

Vet ni vad jag nyss har suttit och gjort..
jag har letat efter saker som jag skulle vilja ha, från alla möjliga affärer,
sen har jag skrivit ner alla de sakerna på ett A4 papper, och skrivit vart man kan köpa det, och hur mycket det kostar + hur många jag vill ha av varje sak osv.
Detta ska jag nu ge till mina föräldrar, eftersom de är de som håller i plånboken :D
Själv är jag ju så pank som man kan bli..

Mina snälla föräldrar brukar köpa överaskningar åt mej lite då och då..
eftersom de vet att jag är ett äkta shopping freak, ja klarar mej inte utan nya saker..
så nu slog jag två flugor i en smäll..

jag är sååå smart

/stine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0